سنجه های کلیدی در سنجه های کلیدی تعیین میکنی که در n مدت چقدر از محصولت رو بفروشی که این شاخص با توجه به نرخ بازگشت سرمایه های اولیه و هزینه ها و همچنین کشش بازار تعیین میشه بطور مثال شما تمایل داری ظرف 6 ماه به بازگشت سرمایه اولیه دست پیدا کنی که برای این کار با در نظر گرفتن هزینه ها و همچنین کشش بازار باید مشخص کنی که طی بازه های زمانی n ماهه چه تعداد مشتری جذب کنی در مرحله بعدی سنجه های کلیدی به شما کمک میکنه تا علاوه بر اینکه پیشرفت کارت رو بسنجی ،
اشتراک گذاری در تلگرام
درباره این سایت