سنجه های کلیدی در سنجه های کلیدی تعیین میکنی که در n مدت چقدر از محصولت رو بفروشی که این شاخص با توجه به نرخ بازگشت سرمایه های اولیه و هزینه ها و همچنین کشش بازار تعیین میشه بطور مثال شما تمایل داری ظرف 6 ماه به بازگشت سرمایه اولیه دست پیدا کنی که برای این کار با در نظر گرفتن هزینه ها و همچنین کشش بازار باید مشخص کنی که طی بازه های زمانی n ماهه چه تعداد مشتری جذب کنی در مرحله بعدی سنجه های کلیدی به شما کمک میکنه تا علاوه بر اینکه پیشرفت کارت رو بسنجی ،

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیداری Қош келдiнiздер وبلاگ اطلاع رسانی قزاق Greedie server1224 کاغذ رنگی فایل سه بعدی گوگل رقـــــــص واژه ها